divendres, 19 de desembre del 2008

ÒDENA: Projecte d'integració sociocultural per a nouvinguts a través de les Festes


A continuació mostro dues fotografies d'Òdena perquè us situeu una miqueta on estic situada actualment (l'Ajuntament nou és l'edifici annexe a l'Esglesia).

El projecte es dirà "El calendari festiu com a factor d'identitat social" i ja tinc feta la matriu DAFO, els models d'entrevistes per a les entitats i per als nouvinguts (doble adaptació lingüística), el power del gener, un llistat de contactes (interns i externs vinculats amb l'Àrea de Cultura i Participació Ciutadana), he assistit a unes Jornades d'Associacions i Municipis, i he fet un full d'access amb informació actualitzada de les 34 entitats locals.

El proper pas que vull fer és que el Tècnic de Cultura em supervisi l'estructura de les entrevistes, vol concretar més alguns aspectes del power i em donarà infció "de primera mà" sobre les entitats locals.

La regidora de cultura m'ha donat el vist i plau pq poguem crear una web amb el domini del muicipi per a totes les entitats i així crear un vincle social entre elles, de manera que els joves ajudin als grans amb la web i els grans ajudin els joves amb el muntatge de les festes... és un exemple.

Finalment, vull aprofitar aquest projecte pel màster que faig d'Anàlisi i Conducció de Grups. Vull detectar necessitats (a tots els nivells) que tenen els nouvinguts i, amb els resultats obtinguts, vull fer un taller pel col·lectiu de nouvinguts (adults entre 30-36 anys) i ser jo mateixa la conductora del grup. Considero que un taller és una altra via per implicar-los en les Festes.

Per cert, comentar a les companyes de St. Pol que he clitxat la foto que han penjat i prometo deixar-me veure per allà a l'estiu!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada